envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar
Ångest. Jag har drabbats av sommarlovsångest. På många olika sätt och av flera anledningar.
1. Treorna har slutat och kommer aldrig mer tillbaka, det känns som man borde tagit tillvara mer på tiden med dem. Sagt till dem hur jävla bra dem är osv.
2. Hur jag ska prioritera min fritid i sommar, vilket inte är så speciellt mycket men hur ska jag använda den på bästa sätt? Hur ska jag hinna med att träffa alla vänner jag vill träffa, åka överallt där jag vill åka och hinna va med min pojkvän så inte han blir ledsen. Samtidigt vill jag vara spontan, gå på spontanfester, träffa nya människor och få minnen för livet.
3. Jag vill ligga i och träna, sola och förbereda mig inför min student. Låter kanske korkat men det är ju då man ska vara som snyggast i sitt liv. Då vill jag vara på topp och glänsa inifrån och ut när jag springer ut och in i en ny värld som öppnar sig framför en.
Så just nu har jag ångest. Jag tror enda sättet att lösa det är att sätta upp några slags mål för hur jag på bästa sätt ska få ut det mesta möjliga av denna sommar.
Djupa ord idag.
Imorgon kommer en liten rewind av veckan och förhoppningsvis lite bilder från utekvällen igår!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback