envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

rullstolsrace!

Skrivet 2011-06-21 @ 18:58:00
Har varit på någon utbildning för sommarjobbare inom äldrevård i Lidköping idag.
Kändes ungefär som att börja gymnasiet igen, jag kände ingen och vi hade "lektioner tillsammas", vi var 40 tjejer och 2 killar så det var ungefär som att börja estet igen ;).
Men det var riktigt kul och jag lärde känna en hög sköna brudar. Vi fick lära oss och massa lagar och skit. Sen jobbade vi praktiskt och jag fick känna på hur det själv var att bli lyft med en "lift" från sängen till toaletten. Sen hade vi rullstolsrace utanför vårdcentralen. Haha fan vad sköna rullstolar dem har nuförtiden!
På återseende min läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback