envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

utelåst utomjording

Skrivet 2011-06-18 @ 16:36:34
Nåja. Denna veckan har innehållt mycket studentfirande.
I Onsdags var det studentbjudning hos min granne.
I Torsdags kollade jag på utspringet i Vara och grattade några stycken.
I går var det dags för den bästa studenten av dem alla. Skara och Katedral. Nästa år är det min tur, min och mina underbara klasskamraters tur. Då ni!
Förutom detta har jag hunnit med att fest lite i torsdags på husaren. Det var en sjukt konstig men rolig kväll, som vanligt? Tack för den underbara sovplatsen Ylva! 

Idag har jag varit på den sista delen av min utbildning till domare. Så nu ska jag bara ha mina fyra praktikmatcher och sen får jag börja döma på riktigt!
Ikväll ska jag till Amanda och hjälpa till på hennes storasysters examensfest.
Jambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback