envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Vi kan behålla Skåne tycker jag

Skrivet 2011-06-12 @ 22:07:23
Min helg.
Fredags åkte vi ner till skåne på morgonen. Kom fram vid två efter att vi lunchat på centrum syd och jag fjäskat till mig ett par skor av pappa. Sen fixade vi oss och åkte in till Malmö för att inte missa utsläppet klockan 4. Det var inte speciellt många klasser på privatskolan prcivitas men det verkade vara en riktigt fräsh skola. Lisa sprang ut och alla var världslyckliga så jag fällde allt en tår av lycka till att jag ska få uppleva den känslan nästa år.
Sen bar det åter av till Svedala och alla 65 gäster kom senare på kvällen skulle jag, Linn och Lisa ut på ett ställe som heter Hipp där tydligen alla procivitaselever och Lisas klasskompisar skulle finnas men Lisa mådde inte så bra efter en sån lång dag så hon kände för att sova ist. En liten besvikelse för mig som gärna vill uppleva Malmös uteliv men det blir en annan gång. Eller vad säger ni tjejer?
Lördagen var ännu varmare än fredagen och vi skulle åka på pick-nick i västra hamnen i malmö. Underbart ställe där vi låg och solade på bryggorna och badade i havet med utsikt över danmark. Släng dig i väggen smögenbryggan!
Vi cruisade förbi Zlatans lya på vägen hem till Sve. Inte illa pinkat pågen!

På kvällen blev det grillat och skitsnack med mina underbara släktingar, vi åkte hem sent på kvällen och var inte hemma för ens 2.
Idag har jag varit på domarutbildning. Sista gången nästa vecka, sen är jag riktig domare!

Fan vilken nice helg säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback