envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Du e la go

Skrivet 2011-11-13 @ 16:48:51
1. Kapten Röd heter egentligen Björn fast han ser inte ut som en björn. Har är bara jävligt lång (jag sa det till honom också)

2. Björn är inte så rolig efter sina spelningar. Han går och lägger sig först för han måste vila rösten.

3. I Kapten Röds loge fanns det massa frukt, ingefära, pepparkakor och öl (som jag hjälpte till att äta upp, killarna stod för drickandet).

4. Falköpings hotell ser ungefär ut som ett ålderdomshem.

5. Keybordnisten i Kapten Röd var den mest trevliga människan i ett band jag träffat (nog för att jag aldrig träffat folk i ett band förut...).


Jo VI var på efterfest med Kapten röd. Jag, Sarah och Simon. Av alla i hela Falköping är det vi som har det. Charmen att komma in backstage och åka turnébuss till hotellet.


What a night. Bilder kommer, lovar. OKEJ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback