envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

the a-team

Skrivet 2011-11-27 @ 22:43:02
söndagkväll 22.42
Ångesten är inte lika påtaglig som vanligt, det kan nog bero på att jag har haft en väldigt bra helg då jag känt mig oerhört produktiv och fått sovit ut.


Igårkväll bjöds det på studentmiddag (eller ja, bjöds gjorde det inte direkt..) och fest. Festen uppskattade jag mer och jag är stolt att jag inte spenderade mer pengar i baren iallafall.


Tyvärr hände det en hemsk sak så på morgonen vaknade jag själv i Ylvas lägenhet och fick klara mig bäst jag ville tills jag skulle på möte med teater tidlös. Vi hade kollationering (första gången man läser manuset tillsamman) och jag fick reda på att jag har flera sånger jag ska sjunga också ska jag vara med och dans. Vilken utmaning!


När jag kom hem fick jag vara ännu mer ensam så då passade jag på att sova ut ordentligt (det är därför jag är vaken nu). Så nu ska jag försöka vara lite mer produktiv och plugga lite ekonomi.


Natti folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback