envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Levels

Skrivet 2011-10-08 @ 15:45:40
Fredag. Sulle kollat på fotbollen. Sve-Fin men hittade någon mysig animerad film från 90-talet som hetter Balton. Handlade om hundar. Jag undrar varför jag aldrig sett den förut i mitt 18 åriga liv. Den skulle jag säkert kunnat se 974 gånger om jag vart 4 år. Någon som har sett den filmen?

Skulle lagat LCHF-middag och bröd men jag orkade inte. Jag kollade på idol spelade alfapet och åkte bil ist.
Blev en bra fredag ändå.
Nu har jag tagit tag i mit liv igen och ställt brödet på jäsning. Eller bröd och bröd det är en form av knäckebröd med massa fröer i. Om det bli gott så kan jag lägga ut receptet här!

Nu tänkte jag gå ut och gå och sen köra ett pass cardio.

Får väl se hur jag spenderar min kväll, livet är fyllt av överraskningar så.



Jag med mina frön och vatten och olof dom gör hemma-gjord glass.. hm. fuskit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback