envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

stand-up

Skrivet 2011-10-05 @ 22:04:30
Kan man va lyckligare och tröttare?


Idag har jag fått en roll i en sommarteater i Skara nästa sommar med mer än okej lön. Bara sådär.


Jag har även testat på att stand-up:a för första gången i hela mitt liv. Inför en upprymd publik bestående av esteter. Så nervös har jag inte varit sedan jag vet inte när. Varför blir man så nervös när man ska göra nya saker?
Ja jag är väldigt peppad på att köra vidare på den banan, kanske köra stand up någon mer gång.


Någon som vill hyra mig för en mindre penning?
Jag kan ju underhålla på många sätt.


Nu ska jag sväva på moln några min till innan jag fullkomligt däckar av sömnbrist....


Så jävla mycket pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback