envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

were I stood

Skrivet 2011-10-30 @ 13:45:33
Var ska man börja?
Kan börja med att säga att min torsdagsnatt var väldigt turbulent. Detta har gjort mig väldigt fundersam, jag är inte ledsen men jag funderar så. Hur nära det var. Hur jag lika väl kunde.. äsch jag vill inte tänka på det.

Fredagen spenderade jag med endast fina människor som peppar mig. Jag var nykter och körde en hel del. Hem-Skara-Lidköping-Vara-Lidköping-Vara-Hem. Men det var bara kul, sålänge dem som åker med inte klagar på min bilkörning (!).

Igår var jag på ettårskalas sen tänkte jag lägg mig och sova. Men ack nej blev väckt vid halv 3 tiden och blev övertalad att åka till Skara och hämta 5 killar. Jomenvisst. Bra tim-peng iaf. Så jävla sköna var dem så det gick ingen nöd på mig.

Nu måste jag städa bilen för den är nog full av cheesburgare som dem luriga killarna har gömt, av ölburkar och allmänt smutsig.


Kusin nummer 1. Signe.

Kusin nummer 2. Astrid (till höger)
Och kusin nummer 3. Ellen

Jag, Ellen och Astrid.
Astrid älskar mig och förresten är hon lite lik mig när jag var liten. Puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback