envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Filmfestival.

Skrivet 2011-09-04 @ 21:39:40
Efter ännu ett deltagande i filmtävlingen noomaraton och efter att även detta året lyckas hålla deadlinen på 24 timmar tackar jag nu för mig inom filmbranchen på ett tag.


Närmare bestämt till torsdag då jag ska stå framför kameran igen. Det braiga då är att jag slipper göra allt bakom-kameran-arbete (det som tar tid). Det är skönt.


Åter till vårt bidrag. Vi kommer åka till Göteborg och tävla och om vi vinner där får vi åka upp till Stockholm. Jag har inte så speciellt höga förväntningar men det vore kul att någon gång få kred för allt arbete man lägger ner.


Bidraget finns på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=PB5IEQTA4aY


Jag spelar Sandra, tjejen som äntligen vågar visa sin kärlek till hennes vän som för Sandra är mer än bara vän.
Det är jag som sjunger i slutet också!


Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback