envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

kreativiteten flödar

Skrivet 2011-09-11 @ 02:11:44
Klockan står på 02.03. Min fantasi flödar och min kreativitet når höga höjder. Jag vill skriva manus till stå-upp scener som jag har i huvudet. Jag vill stå-uppa. Jag vet det nu. Men nu börjar vi från början. Varför all denna kreativitet. Jo vaknade ganska b-full/full imorses och insåg att denna dagen får jag ligga på soffan. Sagt och gjort. Har sovit mig igenom hela dagen och vaknade vid 7. Sen dess har jag ätit räkor, kollat på Mia Skäringers stå-upp föreställning och hämtat mamsen på fest där jag också hängde lite. För det första så kan Mia sjunga och för det andra är hon helskön. Vilket manus, vilket lugn hon har på scenen och sättet hon har blandat komik och tragedi på är så man vill gråta av skratt. Så nu har jag fått ännu mer inspiration till att själv börja som stå-upp komiker. Skulle vilja gå en liten kurs eller bara få testa på någon pub någonstans för en mindre publik. Men får väl sen när jag har tid med det. Nu ska jag sova igen, natti!

Kommentarer
Postat av: saris

Mia Skäringer är världsbäst + att hon ägde igår också.

2011-09-11 @ 17:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback