envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

L.I.F.E.G.O.E.S.O.N

Skrivet 2011-09-05 @ 21:59:25
Vilken dag. Eller rättare sagt. Vilken monster-dag. Eftersom jag valt själv att läsa matte C ser mitt schema ut som såhär. Rättskunskap Engelska Samhällskunskap Matte C Sceniskgestaltning. Har typ ingen rast någonstans och endast en halvtimmes lunch.. Tur att det bara är måndag en dag i veckan. När jag kom hem lagade jag mat och åt sen skulle jag pluggat Rättskunskap och matte men jag somnade framför TV:n och vaknade när idol var slut. Nu har jag iaf pluggat lite RK och ätit glass och apelsin men jag antar att det är dags att sova igen. Min höstångest börjar komma. Hoppas tisdag inte blir en trist-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback