envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

svar på tal tror jag det kallas

Skrivet 2011-09-27 @ 22:22:56
Tänkte att jag skulle skriva något vettigt. Sen tänkte jag igen. Sen tänkte jag ännu en gång till för att komma på något vettigt och intressant. Det gick sådär.

Men jag kan säga att nästa sommar kanske jag ska spela teater, alltså som ett jobb då. Jag kör vart annat år.
2009 gamlingar
2010 teater
2011 gamlingar
2012 teater och gamlingar?

Alltså efter jag och några andra i klassen var med i den där teaterboken. (en bok med olika teaterövningar som ska komma ut snart så fick vi vara med och illustrera övningarna på bild). Fattar folk nu?
Så frågade dem om man var intresserade av att spela teater nästa sommar och jag är väl alltid lite småintresserad av allt så det blir nog nått slags info-möte nästa vecka så får vi se vart det leder!

HEJDÅ DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback