envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

mejlet

Skrivet 2012-04-26 @ 21:19:55
Idag fick jag ett mejt. Ett mejt som fick mig att gråta. Av lycka och av spänning.
I mejlet stod det att jag var antagen att komma på Kalle Flygares intagningsprov för den tvååriga teaterutbildningen.
Jag hade ju tänkt hoppa att söka detta året för att jag inte kände motivationen. Men nu eller aldrig kände jag och idag när jag fick mejlet insåg jag hur gärna jag vill detta. Dock vet jag att chansen är yttepytteliten att komma in men jag ska göra mitt yttersta och visa mina bästa skådespelarsidor.
Imorn har jag matteprov. Jag måste få G nu annars är det kört. Hatar det. Vill ju bara plugga monologer ist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback