envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

plugg och kli

Skrivet 2012-04-16 @ 23:09:52

Vårt vandrarhem i Hirtshals och utsikten från matsalen och vårt rum. Såå fint.
Idag har jag pluggat och varit på apoteket för att få salva till mina svinkoppor.
Jag går fram till kvinnan i kassan och frågar
"Har ni någon salva till mina utslag?"
Kvinnan i kassan svarar:
"Jaha var det utslag, jag trodde du hade målat en blomma i ansiktet"

Ja kul, verkligen. Och nu har jag fått en äcklig salva som ska ligga som ett tjock lager i ansiktet. Förutom mina jävla sår ser det ut som jag har tandkräm i halva ansiktet. Nej nu får det ge sig.

Kommentarer
Postat av: sarah

AHAHAAH apotektanten<3

2012-04-17 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback