envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

studentskylt

Skrivet 2012-04-20 @ 18:43:58
Som det kontrollfreak jag är har jag kompromissat med mamma om att jag är med och väljer ut några bilder till min studentskylt så får hon välja bland de sen.

Så när jag kom hem från skolan satte vi oss och kollade i gamla fotoalbum och hittade 6-7 st potentiella bilder. Sen säger mamma att pappa och hon ska bestämma om vilken det blir?


Så pappa kommer hem från jobbet och jag räknar med att han inte ska säga något om bilderna men istället får vi till allas förvåning höra.
"Ja de var charmiga allihopa men den med korven var ju fin"

Kommentarer
Postat av: Lisa Roslund - din bästa vän

Haha, jag gjorde samma sak ;) och vad löjligt glad jag blev över ditt fyllesnack :D

2012-04-20 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback