envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Vi är i Rosengård

Skrivet 2012-04-15 @ 19:36:19
Mamma: "Nådde träningslägret upp till dina förväntningar?"
Lisa: "Ja det var ett bra träningsläger som jag fick ut det jag ville av, tre riktigt bra fyllor."

Jag tar Lisas kloka ord till hjälp för att sammanfatta träningslägret. Fast jag tog det lite lugnare och höll mig fräsch på träningarna. Igårkväll var det riktigt party och jag blev invigd i laget genom en tävling. Dock förlorade jag så efter det var jag lite pissed of.

Mina svinkoppor har inte gått bort än dock, ja för vi tror att det är det. Dem kliar och är så jävla fula och äckliga. Orkar inte mer.
Observera putläpparna. Kollade precis på top modell och blev väl lite inspirerad. Observera även att dem smittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback