envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

yrkesskada

Skrivet 2012-04-21 @ 18:06:28
Dömde min andra match som AD idag för er som inte vet så går man på linjen och vinkar offside och lite andra grejer. Det positiva med detta är att man får dömma herrar. Alltså snygga killar i 20-25 års åldern. Lite svårt att hålla fokus ibland. hehe


Sen åkte jag vidare för att själv spela match. fick hoppa in redan i första halvlek och tyckte jag presterade riktigt bra, synd att min kondition är sådär. Fick reda på efteråt att jag tydligen pekar och ropar under matchen. Typ. Bollen går ut:
Jag "Hörna och pekar på hörnflaggan" -ganska löjligt..
Yrkesskada tror jag det kallas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback