envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

hockeykroppar

Skrivet 2012-01-06 @ 14:18:37
klappat och klart. VM-guldet är ett faktum men det vet väl hela världen nu ungefär..
Ska jag vara ärlig så halvsov jag mig igenom dem tre perioderna men i förlängningen satt jag som på nålar, är lite besviken på eftersnacket bara. Visst mycket filmning från omklädningsrummet men alla hade fortfarande hela jävla hockeyutrustningen på sig. Jag som hade suttit upp till 05.00 för att se hockeykroppar...

Gick och la mig vid 06.00 men då ringer mobilen, dum som jag är svarar jag.. En undersökning om TV-tittande.. Kul. Jag gick nästan på det. 0515-nummer alltså Falköping. Någon som känner sig skyldig???


heyho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback