envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

revanch

Skrivet 2012-07-30 @ 18:08:48
Dömde min först match sedan Gothia idag. Kan man förlora så mycket på en vecka? Det känns så iaf. Men nu är det bara att köra, över 10 matcher innan jag flyr landet så då ska jag prestera mitt allra bästa!


Det går så bra nu så allt känns ironiskt. Det har talats om att jag ska få gå steg 2 redan i höst men så åker jag ju till Schweiz och det förstör allt. Dock är jag "ung" och har många år på mig att nå dam-allsvenskan. Ja för det är mitt mål! Att avancera och få döma damer i allsvenskan. Det är drömmen och en dröm som faktiskt inte känns omöjligt om jag kämpar, övar och tränar. Och har lite tur. 


Trots att jag åker till Schweiz och ger upp min plats i steg 2 utbildningen så kommer jag tillbaka. Tro inget annat. Domare Grabo är på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback