envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

lashes

Skrivet 2012-03-06 @ 21:58:33
Jag fick för mig att göra någon skönhetsgrej med mig själv som inte va för dyr, som håller till balen och så syns lagom mycket. Så efter en del blogg-kollande kom jag fram till att köpa näringsmedel för ögonfransarna. När man använder denna produkten ska dem nämligen  (jag citerar)

- göra dina ögonfransar naturligt längre och fylligare. Ge dig förbättrade ögonfransar och ett mer personligt utseende.

1. vad menar dem med personligt utseende??
2. Fungerar det ens?

ja efter att jag fick hem produkten idag och en saftig faktura så anlitar jag mig själv som testperson. Jag har fotat mina fransar så nu återstår det att se om dem är längre och fylligare efter 30 dagar.
Dock berättade mamma om en jobbarkompis som hade använt något liknande och sen fått reda på att det var jättefarligt för ögonen (kunde försämra synen osv).. Inte det bästa men nu är det försent. Men jag uppmanar mina gedigna läsare till att vänta med att använda denna produkt tills ett ordentligt test genomförts.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback