envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

drinking from the bottle

Skrivet 2012-11-19 @ 18:56:37
Denna helgen som har varit har varit GRYM.
I fredags körde jag familjen till flygplatsen och sen gick jag till gymmet och grejade inför kvällen. På kvällen kom Amanda, Frida och Josefin hem till mig och bjöd på tre-rätters och myskväll. Slutade med att vi somnade till sunes sommar.
 
Morgonen efter åt vi frulle ihop och sen åkte på roadtrip. Till Montreaux. Så himla vacker stad! Vi gick längst stranden och lunchade och kollade lite i affärer och sen åkte vi till ett slott som låg precis vid vattnet och kollade lite där. Sen var det bara att åka hem och göra sig iordning för kvällen då även Elin, Rebecka, Josefin och Lovisa hänkade. Vi hade trevligt och drog sen till lausanne och MAD.
Hade hur kul som helst, fick ta över DJ:andet i källaren på zooet och ballade ur. Sen började jag även "svänga på håret" (Lisa du vet!) och det borde jag aldrig gjort för även om det var sjukt kul då och folk filmade mig och blev helt galna så har jag så sjukt ont i nacken nu. Kan knappt köra bil!

Jaja, hemma igen 7 på morgonen och vaknade vid 12 då det bara var att gå upp och julbaka. HELA dagen. Jag kan inte säga att jag gjorde så värst mycket. Städade mest, ehe. Men pepparkakor, lussekatter, knäck och rockyroad blev det iaf!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAH! den där specialaren är en nackdödare, helt klart!
<3

Svar: OMG jaa. Har träningsvärk/värk fortfarande och det var liksom 4 dagar sen.. men helt klart värt det! <3
Louise

2012-11-20 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback