envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

I'm in milano bitch

Skrivet 2012-11-19 @ 23:53:10
Efter en sån bra helg kan det ju bara bli värre och det blev det. Eftermiddagen och kvällen blev katastrof (bråk och missförstånd) och jag grät. Hade bestämt träff med Frida inne i stan vid 8 (slutar egentligen 7) men familjen höll kvar mig och vägrade låta mig gå. Tillslut fick jag gå och det var så skönt att komma ifrån huset och bara softa med Frida.
 
Underbara Frida överraskade mig dock och bjöd med mig till MILANO i helgen. Hennes värdfamilj ska dit och hon har eget dubbelrum och hon får ta med mig+ att hon inte jobbar alls mycket och vi har massa fritid! 
Hur gärna vill jag säga ja?!?!
Det jobbiga är att:
1. Jag ska egentligen jobba denna helgen
2. Dem åker på fredag och då jobbar jag egentligen
3. Vi bråkade idag och det är inte till någon fördel
 
Men jag ska vara mitt bästa jag imorgon och verkligen försöka övertala Nini att jag ska få åka med till Milano. 
Håll alla tummar ni har för att lilla bonn-tösen Louise ska få leva lyx-liv i Milano en helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback