envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

kaos och gym

Skrivet 2012-11-02 @ 17:07:52
I onsdag skulle jag köra John på halloween-fest. Lättare sagt än gjort. GPS:en visade fel gata och jag hittade inte, fick ringa mamman till killen som hade festen och dem fick leta upp mig. Anlände till festen 1,5 halv timme försent med en gråtande John (och en gråtande Louise) Men när vi väl var där var det kul och hem hittade jag iallafall! 
 
Idag var jag på sånt där underbart humör, Amanda sov över och jag och Josefin gick till gymmet efter jag jobbat på morgonen. Och sen skulle jag in och luncha med Frida (födelsedagsbarnet) och Elin. Det var jättemysigt och efteråt skulle vi gå och kolla lite i gamla stan då helt plötsligt min plånbok är borta. Ja en ficktjuv. Jag fick en del av min lön igår så 3000 spänn åt skogen +körkort, bankkort, busskort, tågkort, gymkort. Ja allt.
 
Så där förstördes min underbara dag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback