envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

kul natt..

Skrivet 2012-11-10 @ 19:38:33
 Allt skulle bli så bra men efter lite missöden hamnar jag och Agnes utelåsta utanför Amandas lägenhet med två taxichaufförer och två poliser som kräver oss på 600 cfr. Jag skriker ut mitt hat mot "det koruperande landet Schweiz" och dem frågar om jag ska följa med dem till polisstationen. Dramatiskt håller jag fram mina händer och säger att dem gärna får ta med mig till stationen och sätta mig i fängelse också. Tillslut efter många samtal till sverige lyckas dem föra över pengar till hennes kort så hon kan betala och då lämnar dem oss. 
Att frysa ute i kylan. Till slut kom Amanda till vår räddning, den tjejen asså. Vilken klippa!
 
Så aldrig mer utgång i Genève, nu ska jag bara festa i Lausanne och Verbier. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback