envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

livet i swiss

Skrivet 2012-11-08 @ 21:08:15
Ja men vad händer in mitt liv då?
Jag har träffat en ny kanadensisk tjej som heter Tanielle som jag börjat träna med och hänga med en del. Eftersom alla ni där hemma har så mycket fördomar om hur mina amerikanska kompisar skulle sett ut så kan jag säga att Tanielle ser väldigt kanadensisk ut. ehe! 
Förövrigt var jag på första lucia-övingen igår och det gick bra. 11 stycken var vi och våra röster lät mycket lovande ihop för att vara första gången! Det kändes precis som på den gamla goda tiden på estet med röstuppvärmning när vi stod i ring. Jag njöt till 100% av att få sjunga! Synd att jag missar minst två framträdanden pga SHM och att jag åker hem 14e, det minskar mina chanser drastiskt att bli lucia. 
 
Annars har jag en lång och ledig helg framför mig som jag ska börja med middag och utgång imorn med Amanda, Tanielle och Agnes. Såå kul. Resten av helgen får vi väl se, kanske blir dubbelutgång. Woopwoop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback