envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Ovisshet

Skrivet 2012-11-22 @ 11:26:46
1. Jag ska till fucking Milano imorn.
2. Trodde jag tills Frida skrev att hon + minstingen Axel i familjen har blivit sjuka och har spytt hela natten.
3. Jag väntar därför på besked om vi kan åka eller inte. SPÄNNANDE. Vad ska jag annars göra hela helgen liksom?
 
Sen tänkte jag bara säga att jag varit här i snart tre månader, vilket har gått så sjukt fort!
Och hemlängtan har minskat med tiden, men jag längtar ju till jul och få vara hemma med dem närmaste och festa med vännerna på nyår. 
Jag är glad att jag så många fina vänner där hemma som uppdaterar mig om vad som händer och orkar lyssna när jag tjatar om Schweiz hela tiden. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback