envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

tankspriddhet

Skrivet 2012-11-27 @ 09:15:42
Godmorgon världen!

p.g.a min tankspriddhet missar jag min franska-lektion som började 09.00 och nu känns det ingen idé att åka in till stan, så istället jag har börjat dagen (efter mina två timmars jobb) med att tvätta och plocka lite i mitt rum (sker alltför sällan) och nu ska jag dra iväg till gymmet för dubbelpass.
 
Jag är ovanligt pigg och jag hoppas det håller sig så hela dagen så jag får mycket gjort. Ikväll ska jag jobba hela kvällen, men eftersom jag har ett grymt jobb kan mina vänner komma över och vi kan öva på vår låt till lucian.
Det blir "Gungar i min famn" av Carola om ni ville veta. Och tredje versen är min bara min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback