envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

bloody sunday

Skrivet 2012-10-01 @ 00:07:46
Har haft en byta-bilder dag med tjejerna som kom hem till mig på söndagslunch! 
Jag har varit ensam hemma idag så jag utnyttjade tillfället och tog fram mina matlagningskunskaper (recept.nu) och lagade en pasta med kyckligt, mozzarella och basilika. Ganska gott faktiskt.
 
Sen drack vi massa te, åt chokladbollar (negerbollar!!) och goda schweiziska skorpor och pratade om livet. Bästa söndagen måste jag erkänna och ingen måndagsångest här inte.
Puss på livet
 
 
Lovisas underbart fina bilder (lite bättre på att fota än mig)
Hoppas det var okej att jag snodde några? puuss
sista bilden är standard, ehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback