envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

om vingarna bär

Skrivet 2012-10-11 @ 18:39:21
Idag har varit en bättre dag. Tänk vilken skillnad på dagarna det kan vara!
Idag har jag haft en franska lektion då jag fick tillbaka ett prov med nästan alla rätt (bara ett fel), sen gick jag och Fanny och fikade och pratade massor, gillar henne så det suger att hon ska hem om tre veckor.. 
Sen åkte jag hem, gjorde lunch och gick ut och sprang. Sen skypade jag lite med London (Felicia) och sen hämtade John. Vi var ensamma hemma och vi gjorde (efter många om och men) läxorna. Sen dess har jag käkat lite kvällsmat då resten av familjen ska ut och äta och jag ska på au pair-möte i Nyon. 
 
Åh vet ni vad det bästa är?
Imorn ska jag och hela familjen till Zurich på week-end och då får jag upptäcka staden samtidigt som jag "jobbar" och på kvällarna kan jag träffa Amanda och Britanny som lyckligtvis också ska dit denna helg. Så då blir det utgång med dem pinglorna i Schweiz bästa och största party-stad. 
 
Cheers!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback