envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

WMFAO

Skrivet 2012-10-16 @ 23:29:08
Denna veckan jobbar jag väldigt mycket för ovanligheten skull. Flera kvällar i rad och hela dagen imorn 6.30-19.00 ja ni fattar. Men min belöning kommer på lördag då jag får åka hem till Sverige! Wihoo vad lycklig jag är över mitt liv. Best of both worlds när man både kan bo i lilla Vara och stora Genève!

Bilder från helgen i Zurich. Hann inte fota så mycket men dem första bilderna är utsikten från pappans jobblägenhet, mitt i centrum. Måste tillbaka till Schweiz feststad nummer uno!
 

Bilder från gårdagen då jag hängde med Anna och Rebecka inne i Genève och lunchade vid fontänen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback