envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

I AM BACK BITCHES

Skrivet 2013-04-09 @ 21:13:19
Jag vet att jag inte har skrivit på jääättelänge och nu är det svårt att komma igång igen...
Min andra vecka i Sverige bestod av solning (japp ni läste rätt), träning, mys med mamma, besök hos mormor och morfar och massa fina vänner. Lite jobbigt att ta avsked till alla igen.
Värst är det att bli lämnad på Landvetter själv. Man känner sig så sjukt ensam.. Som tur är har man en rätt känslokall far..
 
När jag kom hit i söndags passade jag att chilla med mina fina vän Amanda och hennes kompis från Sverige. Vi hängde på plain-palais där det var marknad och stort tivoli sen hängde vi lite i skateparken också. Träffade lite skönt folk typ. Nu är man tillbaka i jobbet igen, men det känns bättre än aldrig förr.
 
Nu gäller det att göra det bästa av dem 2,5 månader som är kvar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback