envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Love Life

Skrivet 2013-04-19 @ 08:02:05
Helt slut efter gårdagen.
jobb, franska-lektion, fika med vänner, dejt, jobb och kalas med massa nya människor. Så psykiskt slut skulle man kunna säga.
 
Hur gick det då? det vill ni bra gärna veta va?
Jo kalaset gick bra, träffade johns kusiner och han kompis syskon som var riktigt goa. Det var ett riktigt härligt kalas och den släkten är så härlig för jag känner mig som en av dem. Inte aupairen som jobbar för dem!
 
Vill bara beklaga mig över att vi har haft mellan 23-26 grader i en vecka nu men idag regnar det och ska bara bli runt 15 grader i helgen.. Haha men det fina vädret kommer nog tillbaka snart. Och nästa vecka ska poolskötarna komma så då fyller dem på poolen så jag kan börja simma igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback