envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

feels good to be good again

Skrivet 2013-02-28 @ 22:49:30
Det var med lätta steg jag denna dag klev in i mörkret på gymmet bort från den strålande vårsolen utanför och kände mig lycklig för att jag ens orkade ta mig dit. Nästan 3 veckor utan gym pga ledighet och sjukdom har gjort att jag längtat som attans efter att få rutin och besöka gymmet varje vardag. 
 
Så var jag tillbaka, fick dock räcka med gång på löpband och rumpmaskinen en stund för att inte bli helt slut. 
 
Känner mig tuff som klarade både gym och franska-lektion idag. Lektionerna suger men jag börjar gilla mina homies. Min homies är en Tjeckisk tjej som heter Zlata (hur coolt att hon nästan heter Zlatan?!), en amerikansk tjej (Carolina) som är surf-lärare i Kalifornien och en Engelsk tjej med rött hår och fräknar som heter Beth och har en Schweizisk pojkvän som hon inte kan kommunicera med för han pratar bara franska. Det enda hon säger till honom är Coucher= Ligga och Manger=Äta. Vill också ha en sån kille...... Då skulle jag säga
-"Je voudrais choucher et manger à la même heure"
Dem är feta iaf, utan dem hade jag skolkat franskan förevigt
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Frida Frejdh

Du är ju för rolig !!!!!!!! :)) går franskan bra eller ? jag saknar dig som fan fan fan!!!!!!!!!!

Svar: Nja, min mamma sa att jag va kass på franska när jag va här. Fast jag kan ju mycket mer än innan! Saknar dig sötis! Kom TILLBAKA!!
Louise

2013-03-01 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback