envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

flu

Skrivet 2013-02-18 @ 21:09:05
Är fortfarande superförkyld men troligtvis har jag inte så mycket feber längre och jag börjar få tillbaka matlusten så jag har ätit en hel portion mat ikväll. Dock är min hals och min röst fortfarande kaos och jag har ont i hela kroppen så det får bli att ta det lugnt några dagar till. Jag som tänkte gymma stenhårt denna veckan men istället bryter jag bara ner min kropp..
Jag lär ju inte heller orka med min franska-lektion imorn och det betyder att det är 4:e i rad jag missar!
 
Hatar att gnälla såhär på bloggen, känns så grymt tråkigt men vad gör man inte när man är instängd på ett rum i Schweiz?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback