envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

skisser för sommaren

Skrivet 2013-02-06 @ 17:49:43
Efter lite övertalning av en viss London-bo har jag idag sökt två sommarjobb i Kungshamn. Kommer dock va svårt att få något jobb då jag inte kan börja jobba förrens i Juli men jag ger det ett försök ändå. Gud vad längesen jag skrev CV och sånt, fett jobbigt ju. Tycker synd om dem arbetslösa som håller på med sånt hela tiden och skickar till hundratals företag.
 
Om jag inte får jobb i Kungshamn är plan två att jag ska söka två jobb i Vara. Blir det inget med det kommer jag chilla i sommar. Döma Gothia, andra cuper, åka på festivalern, va på kusten, åka till Halmstad osv. Så mig går det ingen nöd på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback