envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

this is my crib

Skrivet 2013-02-28 @ 20:15:51
Min mamma, pappa och brorsa har varit här i tre dygn. 
Ungefär detta har hänt.
Jag skämde bort lillebrorsan och köpte Ralph Lauren tröja till honom på Globus.
Pappa klunka vinet han skulle provsmaka på Spagetti Factory.
Mamma lagade Flygande Jakob till mig och gjorde zoon-terapi på mina fötter varje dag. 
Jag, pappa och Olof bastade. Pappa bastade så länge så han blev illamående. 
Vi åkte skidor i Les Gets. 
Dem fick träffa Amanda och det tog en halvtimme för oss att förklara var Vara ligger i Sverige. 
Pappa försökte snacka svenska med kineser utanför FN. 
Vi skrattade massor, åt varandra och med varandra. Det som min familj är bäst på.
 
Kändes lite tufft att det var dem som åkte ifrån mig denna gång och inte tvärt om. Men snart ses vi igen kära familj. 

Kommentarer
Postat av: Frida hemlig

ÅH GLAD FÖR DIN SKULL :D åååååh va jag skratta när jag läste detta ! P ussss

Svar: HAHA du är bra på att va hemlig Frida Frejdh! haha gött, det var meningen. pusssis!
Louise

2013-03-01 @ 15:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback