envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

fly eller ta skydd

Skrivet 2013-01-16 @ 23:16:30
Ännu ett depp-inlägg. Två av mina närmaste vänner här borta i Alperna ska säga upp sig och lämna landet. Känns ju piss kan jag säga. 
Och om 1 timme är det min födelsedag.. Jag kommer inte få någon frukost på sängen, jag kommer inte kunna gå till systemet, jag kommer inte bli sjungd för och värst jag kommer inte träffa min familj. 
 
Detta har ju blivit en emo-blogg. sorry bitches. 
Här kommer iaf lite bilder på människor jag saknar så jävla mycket.
 

Och där fick ni en liten sammanfattning av 2012 också dock i helt fuckad ordning. Alanya, student, P&L, nyår. 
 

Kommentarer
Postat av: Lisafisa

Vilka fina bilder, har inte sett varken i Alayna eller på pl. Ha det jättebra, för vi tänker på dig här hemma! Grattis på dig sötis < 3

2013-01-17 @ 12:22:04
Postat av: AnnaO

Naw gullesnuttan! Hoppas du fick en okej födelsedag i alla fall :-) men alla mina gratulationer ;-) Grattis igen och du är saknad här i HÖÖLAN! ;-D puss <3

2013-01-17 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback