envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

work hard, play hard

Skrivet 2013-01-31 @ 22:31:51
Här nere har jag väldigt mycket tid för mig själv och tid att tänka på och det var ju lite det jag skulle ta detta året till. Att tänka ut vad jag vill göra i mitt liv, komma på hur jag ska fortsätta leva och hur jag ska göra för att uppnå drömmar och mål. Här kommer en liten utvärdering hur jag tänker och känner just nu.
 
Just nu drömmer jag fram och tillbaka, upp och ner hela tiden. Så mycket saker man vill göra innan man börjar plugga igen och jag vill faktiskt passa på nu när man kan. 
 
De drömmar jag har som jag faktiskt kan uppfylla inom en snar framtid är: 
1. Åka till Norge och jobba för att sen ta mina besparingar och back-packa i Sydamerika. 
2. Dra iväg till någon party-ö eller dyl. (Ibiza?) och gå på DJ-skola (har ju alltid varit lite av en dröm för mig) Mitt dj-namn är ju redan klart och allt. 
3. Satsa på min domar-karriär, dvs stanna hemma och döma jävligt mycket fotboll och träna som ett as. Det betyder dock att jag måste ge upp många av mina andra drömmar. 
4. Söka teaterskolor och satsa stenhårt på teatern men det betyder också att jag måste ge upp alla mina andra drömmar till stor del.
 
Jag har fortfarande ingen aning om vilken av dessa vägar min framtid kommer ta, men någon av dem blir det! För jag är inte en sån som ger upp sina drömmar. ALDRIG. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback