envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

början på slutet

Skrivet 2013-03-17 @ 17:46:21
Den sista riktigt bra skidhelgen i Verbier är nu gjord och det känns sorgligt. Jag kommer förmodligen följa med nån mer helg i mitten av april men då är skidåkningen absolut inte i samma klass som nu. Snön är helt underbar trots värmen och när man kör riktigt sprutar det snö. Dock blev det inte så mycket skidåkning denna helg då jag och Amanda (som fick följa med mig) festade ganska hårt. Men igår åkte vi några timmar och det var magnifikt. 
 
Verbier är inte som Valto eller Valdis partymässigt, här är det mer chill. Inte så mycket ungdomar utan lite äldre folk och välidgt blandat i alla åldrar på klubben. Men vi hängde ju mest med sesonairs och alla säsongare uppe i verbier är väldigt sköna, har dock kommit fram till att det nästan bara är stockholmare. Överhuvudtaget som tar sig till Verbis. Jag gillar festen, lite mer chill. Grymt bra DJ igår som jag hängde en del med och försökte lära mig hur hon gjorde (dock inte det optimala om man är alkoholpåverkad). 
Idag har varit en pina, vi kunde glömma att ta oss ut i backen. Amanda klarade knappt gå upp till köket och nu efter 2 timmars bilåkning hem till Genéve mår man som man förtjänar. 
 
Men en riktigt underbar helg helt enkelt. Massa fest-bilder kommer såfort Amanda skickat dem till mig. 
BTW SVERIGE OM 5 DAGAR. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback