envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

nu eller aldrig

Skrivet 2013-03-01 @ 18:34:57
Mot Verbis!
Har sminkat mig, inte gjort det sen vi va i Val Thorre, vilket var mer än två veckor sen.. Och plattat håret! Nyår kanske? 
För nu tror jag att jag ska ut och festa i Verbier med några random säsongare, det behöver förstås inte bli så.. Men ska ringa en okänd snubbe när jag kommer upp och bjuda in mig själv på deras förfest (om det ens existerar någon förfest). Ja det gäller att va öppen och skön när man lever som jag gör. Annars kommer man ingen vart!
 
Peppad på livet just nu! Come on life, give it to me!
 
 
Min bästa vin-vän och jag. Vad bruna vi va?! September ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback