envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Påskis

Skrivet 2013-03-26 @ 09:39:20
Har varit hemma i Sverige sen i fredags och gjort massor! Har dock inte hunnit träffa så många kompisar än... Men det kommer! 
Klarade mitt regeltest på fortbildningen till domare. 11/13 rätt. Känns fett!
 
Igår städade jag ur min garderob och fick en hel ullaredspåse med kläder jag inte behöver längre, sen åkte jag och shoppade med brorsan och mina småkusiner. Måste ju fylla på lite igen! Passade på att unna mig lite make up store-produkter också. 
 
Idag ska jag först till tandregleringen i Lidköping för att kolla hur mina tänder ser ut. Sen ska jag vidare till Göteborg i eftermiddag för att träffa min fina vän Johanna! Så ska jag få se hennes nya lägenhet och sova över för att imorn följa med henne till jobbet och få sitta och bli pysslad med i frisörstolen några timmar. Dags att få bort den äckliga utväxten och klippa av håret. Ska inte säga för mycket men kan bli en radikal förändring om jag vågar!
 
Ser så mycket fram emot påsk-helgen som innehåller matchdömning, 20-årsfest+kronan, och släktkalas med hela min stora goa släkt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback