envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Upcoming

Skrivet 2013-05-07 @ 20:49:22
Långhelgen som stundar innehåller mestadels jobb för mig då grabben är ledig och antagligen vill spela basket 24/7+ att jag ska jobba extra i en annan familj på lördag. Men lite fest, strandhäng, grillning och andra roliga saker ska jag nog hinna med också.

Nästa helg får jag långledigt för att åka till franska rivieran- Nice i 5 dagar för att hälsa på Petronella. Jag räknar med mycket sol,bad och fest. Besöka filmfestivalen i Cannes som är just den helgen och hänga i St Tropez. 
 
Helgen efter det är jag också ledig och ska åka med på en resa annordnad av den internationella aupair-gruppen. Vi ska till Interlaken som är ett område för extremsport. Det sägs va otroligt vackert och sjuka aktiviteter. Jag har valt att göra canoying som inte är vad ,man tror att det är. Det är nån typ av extremsport i en flod, man hoppar från vattenfall osv. YOUTUBA! 
 
Så nu njuter jag fullt ut mina sista veckor i Schweiz! woop woop!

  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback